... ...

29 lutego nastąpiła inauguracja plebiscytu SuperDzielnicowy 2024, który będzie jednym z wydarzeń realizowanych w 2024 r. w ramach wspólnej akcji społecznej Komendy Głównej Policji oraz Telewizji Puls DzielnicaBEZstrachu. 

Tegoroczna edycja, ze względu na duże zainteresowanie ze strony uczestników poprzedniej edycji, została znacznie wydłużona, możliwość oddania głosu na „swojego dzielnicowego” trwać będzie aż do końca kwietnia br. Celem akcji społecznej #DzielnicaBezStrachu jest zainteresowanie społeczeństwa problematyką bezpieczeństwa utrzymane w lekkiej konwencji, zaś samego plebiscytu zbliżenie dzielnicowych z mieszkańcami poprzez wyłonienie SuperDzielnicowego 2024 oraz znalezienie najaktywniejszych polskich dzielnic w plebiscycie internetowym.

Zmiana modelu funkcjonowania Polskiej Policji mająca na celu faktyczne uspołecznienie jej działań, w tym również przywrócenie jej wiarygodności i skuteczności, jest działaniem długofalowym, wymagającym podejmowania również działań niestandardowych, a do takich zaliczyć bezsprzecznie należy współpracę z Telewizją Puls, która jest również partnerem akcji społecznej #ZnamTeNumery. Obie akcje bezpośrednio powiązane są z flagowymi serialami stacji pt. „Dzielnica strachu”, „Lombard. Życie pod zastaw”, w których scenariusze i scenografię wkomponowano  elementy istotne z punktu widzenia efektywnej realizacji zadań Policji, a w wybranych wątkach występują prawdziwi policjanci.

Akcji #DzielnicaBEZstrachu dedykowana jest strona internetowa https://dzielnicabezstrachu.pl/, za pomocą której można oddać też głos na „swojego dzielnicowego”, a promują ją aktorzy serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”, który można oglądać na Puls 2. Są to: Andrzej Młynarczyk, który wspierał akcję w ubiegłym roku, Jasper Sołtysiewicz i Aleksandra Listwan, a także ubiegłoroczny zdobywca tytułu #SuperDzielnicowego – młodszy aspirant Patryk Klekot.

Plebiscyt #SuperDzielnicowy 2024, daje możliwość szerszego zaprezentowania służby w Policji, a szczególnie zadań realizowanych przez dzielnicowych przez pryzmat odbioru przez przeciętnego obywatela.

Akcję wspiera kampania na antenie kanału Puls 2 oraz szeroko zakrojone działania PR-owe i social mediowe prowadzone przez Telewizję Puls, jak również zaangażowanie merytoryczne i mediowe Policji.

Policja zaprasza  do udziału w konkursie #DzielnicaBEZstrachu i wskazanie swojego ulubionego dzielnicowego.

Wejdź i głosuj na stronie internetowej #DzielnicaBEZstrachu

foto: policja.pl